Lördag!

Jahapp, tråk Lördag! Tråkvädret, kan inte göra något känns de som för vädret, usch! Ska hem till mamma idag och hämta en pilatesboll så jag kan träna min rygg så det eländiga går över. Dock har jag inte haft så ont som jag hade i Torsdag var det va? Jag tror det.

Juste! Jag fick ju jobba igår i Stockholm med babys pappa och Mathias. Det gick super bra. Men sent blev det så kunde inte träffa Anna som planerat, vilket inte var så kul eftersom vi ses ju så sällan som det bara går nuförtiden! Men måste ta det en annan gång, sötan! Men iallafall tillbaka till igår, när vi kom dit så började jag och Thias måla en vägg, det är kul att måla! Sen målade vi rör och lite små saker osv. Sen blev det slipning av golvet och det var inte det lättaste, jobbigt var det! Men kul att göra något av dagen än att bara sitta hemma och inte göra någonting alls. Var väl hemma runt sex.
Kul att umgås lite med dig ensam Mathias, det är inte ofta det händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback