Jobbets riktiga början!

Jahapp då har man ingen introduktion längre, hade min sista intro igår kväll. Känns lite konstigt eftersom nu måste jag klara av allt själv, skulle behöva mycket mer introduktion eftersom det är ändå ett ganska svårt yrke och man tar ganska mycket ansvar inom det här jobbet. Så vi får se hur det blir med det!

Just nu väntar jag på att baby ska komma hem så vi kan åka till lilla Madeleine, jag börjar ju inte förrens klockan 15.45 imorgon så får jag sova litegrann osv. Ikväll blir det till att gå ut och gå tror jag och lite sånt, träna med bollen! Eftersom Daniel och Mathias ska iväg och fiska ensamma :) det behöver dom, mina änglar <3 Imorgon ska jag och Madde ner på stan tror jag eftersom vi ska köpa present till babyälsklingen som fyller år på Torsdag! Oj det är snart, det har jag inte tänkt på. Han får min present när jag fått min lön eftersom jag har tyvärr inte råd just nu! Men baby du får din present! :D



Jag vet inte någonting längre.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem gäller de då? :(

Postat av: Elin

Vart jobbar du?

2008-06-25 @ 20:22:41
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback