Funderat!

Jag har funderat lite grann, och jag har kommit fram till att vi ska vara så himla glada för det vi har. Man förlorar det som betyder så mycket när man minst anar det och det är inte först då man märker vad de betyder för en. Man ska hålla fast de som står nära en, även fast det är svårt vissa gånger. Men man måste, för det kan vara avgörande hur allt blir framöver. Att mista någon som står en väldigt nära är inte kul, det kan jag säga med egen erfarenhet. Visa vad ni känner för personen som alltid finns där och som man vet är en som står en nära. Jag vet inte om jag gjorde det tillräckligt men miste gjorde jag ganska rejält. Och det är sådant man ångrar så himla ycket efteråt, varför gjorde jag inte så och så? Det blir ett evigt funderande fram och tillbaka. Och saknande tillbaka förstås. Ibland förstår man inte varför det blev som det blev. Så för er egen skull tänk igenom vilka ni inte vill förlora och håll i stenhårt i dom!




Det är i sånna här stunder jag behöver dig, det var i sånna här stunder vi kunde prata, Bara så att du vet att även fast det är som det är så finns jag alltid där för dig för du är en jag inte släpper. Jag vet att du vet det, och jag vet att du vill inte ha det såhär. Jag vet att du känner som jag. Och jag vet att en dag kommer det bli som vanligt igen, om inte med hjälp av din egen inre styrka så hjälper jag till med min, för såhär är det inte meningen att det ska vara! Det kommer bli som vanligt igen, jag lovar! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har hänt? :/

Postat av: Anna

hoho? :(

2008-06-23 @ 17:37:19
URL: http://ansanpansan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback