Första dagen på jobbet!

Jahapp då var den första dagen på jobbet avklarad, det gick bra och det var bara kul att jobba! trodde mycket annat som inte stämde dock har jag bara jobbat en dag så vet ju inte riktigt. Men dagen hade ju sina minus också, t.ex. så har jag inte schema och vet knappt hur jag jobbar imorgon, ingenting är klart, lönen vet jag ingenting om och lite sånt där. Tråkigt men vad ska jag göra åt de? Bara att vänta och se så ska nog allt klarna upp.

Madeleine (svärmor) kom och hämtade mig och vi åkte och storhandlade, och ja det var verkligen rätt ord! Vi hade en vagn som var storleken större och det rymdes inte ens i den och det kostade ju också endel. Åh herregud, jag vill inte bli vuxen! men det var kul att träffa Madeleine också :)

Det jag tror var morgon dagens tider på jobbet är följande 07.30-11-45 sen slutar jag och börjar sedan igen 15.15-20.45! Jobbig dag men det är väl något jag får ta. Får se det från den positiva sidan och tänka att jag får ju faktiskt träffa älskling då eftersom vi förmodligen ska käka lunch tillsammans och så, han jobbar kvällar den här veckan så vi hinner knappt ses för när jag slutar jobbet har han börjat sitt!


Vila i frid Sebastian Heikkinen Ringqvist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback