Fixat!

Åååh  har så ont i min rygg! Uschbläää. Vaknade inatt av att jag har sån himla värk nere i svanken (har problem med den),  och  kunde knappt vända mig för det gjorde så ont då. Kände av lite igår också men varför har jag såhär ont? Jag har varit hos sjukgymnaste och tränat upp den för att jag haft ont och sen slutade jag där och ville börja träna hemma och det har inte blivit så eftersom jag inte hämtat min boll som jag ska träna med hos mamma, tror det är därför jag har så ont för att jag inte tränat alltså. Men såhär ont har jag faktiskt aldrig haft! MÅSTE hämta bollen snarst mäjligt!

Iallafall så är jag nu hos Babys pappa själv, eftersom de andra jobbar och Fanny hade ett ärende på stan med hon kommer nog snart tillbaka. Under tiden så har jag städat lite men insåg att jag kan inte göra de för min ryggont! Det gick över ett tag där när jag låg och kollade på film men såfort jag bärjade städa så kom det tillbaka!

Och sommarjobbet är fixat, så himla skönt! Börjar jobba den 23 Juni till den 17 Aug och redan nästa vecka börjar min introduktionsvecka. Känner verkligen sån lättnad nu när det är fixat och pengar kommer jag få, jajaja ;)

Nu måste jag lägga mig ett tag i soffan så jag inte dör av smärta!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jobbar du till den 23e aug? Vi börjar skolan den 18e :/

Postat av: Anna

Haha okejokej, tagga ner va ;D

2008-06-12 @ 18:41:55
URL: http://ansanpansan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback