Saturday

Idag är det Lördag och jag har precis kommit hem och ätit så nu är det bra. Jag och Madde var in till stan för att lämna Mathias (babys bror )och hans tjej eftersom de ska till Rhodos imorgon. Så vi satt där ens tund och sen åkte vi vidare för att handla present åt en som fyller år. Sen hem och så åt vi och så fick jag träffa min älskade pojkvän. Senare ikväll ska jag och baby till Alex för att äta middag med han och hans tjej, sen får vi se om jag förmodligen ska till Jeanette och umgås, vi får se hur sent det blir med middagen. Imorgon hade vi tänkt att åka ner på stan en sväng och kolla lite, för jag tänkte nämligen köpa mig underkläder och sen även köpa ett solkort så jag kommer in och kan sola.

Mulle skulle precis komma in nu och ja han var ju inte ren haha, han har alltså gått och rullat sig där de håller på att fixa med brunnen, bland avföringen typ! Hund rackare. Så det var bara raka vägen in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback