Onsdag

Veckorna springer iväg och jag hinner knappast med! Men vad kan man göra? Idag jobbar jag kväll så därför fick jag sova ut idag, jätte skönt! Mina planer var att cykla ner på stan och kanske hitta någon fin klänning eller liknande, men det kommer nog inte bli så. Jag är för slö. Blir nog bara en promenad i min ensamhet. Skönt att gå helt själv tycker jag och få lite ensamtid. Och ett plus på kanten är ju att det är underbart väder. Så kanske blir en längre promenad, vem vet? Igår hade jag delad tur vilket betyder att jag började 07.45-12-45 och här cyklade jag hem och började 15.45-20-45 och där cyklade jag hem igen och åt paj som min svärfar fixat! Fick även nycklar hem hit igår, jätte skönt och jätte snällt. För blir bra massor med krångel eftersom jag ofta är här. Tack!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ett steg längre, med nycklar och allt :) Kul för dej! <3

Postat av: Manda

Tycker du har en jätte fin blogg. Jämfört mot min. Läs min blogg vettja ;)

2008-07-09 @ 23:55:35
URL: http://maandaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback