Nu är det Torsdag

Igår åkte jag till Enköping för att träffa Astrid och käka lite mat och gå på stan lite gjorde jag också men hittade tyvärr inte något, eller jo två nagellack i samma färg jag köpte sist vilka jag tappade bort andra dagen. Inte fullt så bra gjort. Men iallafall så var det grillnatta i Enköping så jag stannade över natten i Enköping eftersom jag visste att jag skulle ha kul vilket jag alltid har med tjejerna. Vi satt i hamnen till att börja med och mysa och tog oss några öl och bara njöt av livet. Efter några glas gick vi upp mot torget för att se vad grillnatta hade att erbjuda, och ja jag hade roligt! Träffa gammalt folk jag inte träffar längre är det bästa jag vet, det är så underbart.


Tack för att ni är så bra. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback