Mys stund med mamma!

Då har jag varit och solat med svärmor idag och jaa det var suuuper varmt i solariet idag eftersom det var många som solat tydligen. Men ja lite färg fick man iallafall. Sen kom jag hem och kikade lite på tv och så ringde min mor och ville ge mina anställningsavtals papper så de kom in till Västerås och jag följde med dom ner på stan (mamma och hennes sambo) och så kikade vi runt i lite affärer och sen satte vi oss ner på ett fik och hr god prinsesstårta som helst! Jag vet, jag ska inte äta sånt på veckorna men jag träffar ju ändå inte mamma så ofta så jag tyckte att det kunde jag unna mig då. Och jag fick även en kalender av min älskade mamma vilket jag verkligen behöver, tack <3 Saknar att umgås med mamma men jag älskar när vi väl gör det! Fick även en femhundra lapp av mammas sambo och ska sedan få pengar av både mamma och pappa så jag får lite pengar till kryssningen och kanske även till ett nytt plagg :)

Tänkte snart hoppa in i durrivippen och kanske poppa popcorn! FY MIG! Men jag kan helt enkelt inte stå emot. Sen går jag och lägger mig och sover och väntar på att min prins ska komma hem och hålla om mig! Så mysgos.











Jag älskar sommar <3

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

Härligt! :)

Postat av: Novalie



Klart att man ska unna sig kalorier när man umgås med sin mamma! Själv ska jag se til att bli bjuden på middag av min på stan idag ;o) (Självklart betalar jag nästa gång...)



2008-07-17 @ 11:47:52
URL: http://Novalie.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback