Jag är rätt bra ändå!

Igår när jag tränade ryggen inne på rummet så kommer plötsligt Madde in och typ tvingar mig att komma och sen visar det sig att jag ska köra bil! och ja hur mycket harjag kört, aldrig! Så jag blev väldigt nervös. Till en början gick det inte bra alls eftersom jag aldrig fick igång bilen, fick bara motorstopp. Men sen när jag vågade gasa lite så gick det faktiskt väldigt bra, jag körde en bit, svängde helt själv och vände bilen helt själv, efter lite träning förstås då. Och imorse när jag och baby skulle åka för att lämna mig här hos Stefan eftersom han skulle jobba så backade jag bilen och körde en bit själv! STOLT!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej läs min blogg, jag simmar 8 gånger i veckan och är med i juniorlandslaget. Men självklart skriver jag om annat kul också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback