Fredag sköna Fredag!

Äntligen Fredag är det första man tänker när man öppnar ögonen på morgonen! Men jag borde egentligen inte tänka så eftersom jag ändå jobbar hela helgen, men jag ska ju träffa Astrid och c:o ikväll så då kan jag tänka äntligen fredag :)
Vi får se vad som händer ikväll, kan bli vad som helst!

Kom hem från stan för ett tag sen och sitter här och ska snart börja fixa mig tror jag eftersom jag måste ta bussen till Enköping först och sen hem och sådär och sen iväg :) Nere på stan köpte jag presenter till Madeleine och även lite saker till mig själv! Bla ett par skor jag ska ha på mig ikväll hade jag tänkt!



Ska förmodligen ha denna tuptop ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hehe ok :P Jobbar du i enköping eller västerås?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback