Fint väder!

Det är så skönt och jag blir på sånt bra humör när det fina vädret visar sig för en gångs skull. Men såg på vädret och det skulle inte vara sånt här väder. Men jag ska absolut inte klaga! Jobbet idag gick bra, det var lite kul när jag var in till en pensionär så var det en liten pippi fågel som hade flugit in medans jag var inne i badrummet och balkongs dörren var öppen, så ja den kom in. Och det var inte lika enkelt att få ut det, hehe jag sprang runt i lägenheten efter den och försökte skrämma den ut genom dörren vilket inte funkade till en början men till slut flög den ut och då hade den också fått med sig en bull bit från köksbordet. Det var roligt! Lite uppiggande sådär på morgonkvisten.

Fick träffa min älskling idag! Känns som om det var länge sen eftersom han kommer hem ca kl 11.30 varje kväll och då ligger jag först¨s och sover och på morgonen går jag upp mellan 06.00 och 07.00 och då ligger han och sover, har varit så hela veckan. Men nu fick vi ses eftersom jag slutade tidigt idag :) Och det är inte länge kvar till kryssningen heller, då får vi vara så mycket vi vill. Jag älskar dig <3


Just nu sitter jag och väntar på att svärmor ska ringa för vi ska åka iväg och sola, skönt att åka bil! Det var några dagar sen, cyklar ju till och från jobbet varje dag! Men som sagt, måste sola mig innan vi åker :)

Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv: hehe okej :P

Postat av: natalie

åh vad skönt med fint väder, här där jag är regnar det just nu. lagom kul :P

hoppas du får en bra dag !

2008-07-16 @ 17:56:09
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback