..

"PLUMS", ja så lät det när jag tappade min nya mobil i toalettstolen efter ha haft den i en timma! Det känns verkligen inte kul, nu när jag fick en helt ny telefon, och såklart funkar den ine heller, vad skulle jag vänta mig att den skulle göra de? Sån otur som jag haft nu på senaste tiden, nej! Men livet går vidare, hänger inte upp mig på en liten mobil!

Åhh visst är det härligt väder? Jag har solat hela dagen. Vaknade unger 10.30 och åt frukost sen direkt ut i de nya sol stolarna som är helt suveräna! Klockan 17.00 ungefär gick jag in för att duscha och sen åka iväg med Madde och Bengan och storhandla! Och så såg man alla gamla bilar åka runt och se hur kul de har, JAG VILL PÅ POWER MEET! Men inte kommer det bli så för de för att alla ska gå på Lördag, men jag ska ha kul ändå :)

Idag har jag haft min lediga torsdag, så skönt! Och imorgon bär de av till jobbet, 07.45-12.45 och sen ner på stan och hitta present till Madde som fyller år på Lördag. Om man kommer fram någonstans vill säga p.g.a av allt folk.


Kommentarer
Postat av: Petra

Okok, funkar de bra då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback