Ursäktar för dålig uppdatering!

Nu fick jag sätta mig ner och pusta ut lite grann, har verkligen inte haft någon tid alls till att skriva här. Kom precis hem ifrån Uppsala och var tvungen att springa hem från bussen för att tvätta, eftersom jag vart mer än en timme försenad, vilket inte var mitt fel! Iallafall så har min jul och dagarna efter varit jätte roliga, har varit med mina vänner osvosv :)

Ikväll blir det till att kolla på film hemma hos Gabriella och det kommer nog bli jätte mysigt! Och i morgon det första jag gör när jag vaknar är att ringa tandläkaren eftersom jag tror att min lagning ramlat av, och det är absolut inte bra eftersom det då kan komma  massor utav bakterier rakt ner i roten, usch!

Nu ska jag springa ner i tvättstugan och sen förmodligen sola, hejsvejs!


Underbara ni <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback