UF

Vi har vår UF lektion nu och lektionerna på UF är så skönt eftersom att vi knappt gör något. Idag har vi inte kvar några riktiga lektioner eftersom att vi missar vår Turism pga att vi ska ha idrottslektion med särklassen på vår socialkunskapslektion. Det kan ju bli lite roligt :) Vi slutar också en och en halvtimme innan ungefär, så halv tre går jag hem! Jätte skönt, eftersom att då har jag mer tid till att kunna plugga ikväll! Ska även hem till Astrid och hämta lite grejer jag lämnade där innan vi åkte till Uppsala i Lördags. Blir nog även lite prat om helgen, hihi!

Och nu har jag och Anna bokat in oss på studentkryssningen!! Ska bli sjukt kul. Och måste säga att de gick åt fort, alla fyra hytterna vad tydligen redan slut!


Tack för en rolig kväll! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback