Tvättid

När jag har tvättid så hinner jag inte göra någonting annat typ, helt sjukt. Jag tvättar för två personer (mig och pappa) men det blir ändå flera tvätt korgar, jag förstår inte! Jag har iallafall hunnit gått iväg och solat en snabbis och det var skönt eftersom att det var ett par dagar sen jag gjorde det så jag njöt! Har även hunnit äta också. Sen har jag stått och strykt kläder osv nere i tvättstugan.

Ikväll behöver jag inte känna mig stressad inför att gå och lägga mig eftersom att vi slutade skolan idag och vi får sov morgon imorn. Dock känner jag mig orolig just för att jag har tandläkartid vid elva och det är inte kul, jag vill inte dit! Det här är något jag verkligen inte mår bra över. Längtar tills det är över! Efter det ska jag hem och fixa lite sen ner på stan  och uträtta några ärenden och sådär. Sen hem och laga lite mat och ha mys :) <3









People who are meant to be together, always finds their way in the end..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback