Tvättid slut

Äntligen klar med tvätten. Jag hade faktiskt jätte mycket tvätt idag, konstigt egentligen! Tänkte unna mig en kopp varm choklad och pepparkakor tror jag faktiskt. Skulle väl vara gott? Speciellt när man äter pepparkakor så sällan som jag gör! Sen ska jag väl försöka lägga mig också i rimlig tid. Ska vara hemma från praktiken imorn och fredag också förmodligen. För det första så känner jag mig fortfarande lite snurrig sen jag hade feber och sen känner jag mig helt slut efter allt som hänt och så vidare. Jag behöver nog bara återhämta mig.

Iveckan händer det inte så mycket. På Fredag åker jag hem till min bästa vän, Alexandra där jag inte varit på sååå himla länge! Iallafall så ska vi ha en slags mysdag då vi ska köpa ansiktmasker osv och göra på oss tror även det blir lite godis köpt för det skulle inte sitta fel :) Sen fixar vi iordning oss för att sedan gå ut på krogen eftersom att hon FYLLER 18 ÅR IDAG! GRATTIS HJÄRTAT! Sen åker vi in till Enköping för att gå ut här på Joar och det ska bli kul, jag längtar! :) Och efter det går jag hem till min syster där jag ska sova och på morgonen ska hon laga pannkakor som vi ska äta tillsammans. Gott och mysigt! Det är inte ofta jag får nygräddade pannkakor sådär dagen efter, gott! Och Lördag blir bara en myslördag tror jag!

Nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag så godnatt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback