Sovdags

Satte mig ner och försökte plugga en sista gång men det gik absolut inte. Är nog för trött. Ska lägga mig nu och kolla tv faktiskt eftersom att det inte finns något annat att göra. Det är så skönt, imorn är det sista dagen innan jullovet!! Wiho. Vi har en ganska skön dag, första lektionen prov, svenska, Personlig föräsljning och sista lektionen är det idrott där vi ska ha juldans! Det är vår klass sen typ bara grabbklasser hehe, det kommer nog bli trevligt! Efter det trampar jag hem för att tvätta och sådär. Sen ta det lungt.

Blir galen!! Har kommit på att den 18 December hade jag ju tandläkar tid, och jag vill inte dit. Jag vill inte, vill inte verkligen! Jag tycker inte  tandläkaren och speciellt inte nu när jag ska göra en sån här grej. Tyck synd om mig! Senare samma dag händer också en sak som gör mig lite nervös, inget jag vill gå in på här. Och fredag har jag läkartid och det är jag också nervös för..uääh! Men de första dagarna på mitt lov är inget att se fram emot! Plus att jag jobbar Lördag och Söndag, dock kommer det bli kul, men jobbigt förstås! Sen börjar mitt lov på riktigt kan man säga, och jag ska njuta som bara den!


Nu ska jag krypa ner i sängen och drömma om något bra! Godnatt <3









-Vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback