Sova!

Äntligen klar i tvättstugan! Jag är så himla trött nu, så jag ska gå och lägga mig alldeles strax. Och imorgon börjar jag kl 10.00 så jag får sova ut lite grann, dock måste jag ta 08.42 bussen eftersom att inte någon annan passar bättre, men jag får sova lite längre än i vanliga fall iaf. Imorgon är det praktik och det ska bli kul. Jobbigt bara om jag får hostanfall när jag hjälper en kund, haha. Nejmen det ska nog gå bra. Vad konstigt det kommer kännas, jag kommer vara där Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag! Många dagar i streck. Men det är bara bra eftersom jag lär mig hela tiden nya saker.



Min syster ringde mig faktiskt idag vilket hon inte brukar göra mitt i veckorna
och det var jätte kul att hon gjorde det :)







Nej, nu ska jag nog krypa ner till sängs och drömma underbara drömmar  <3 Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback