Snart julshopping!

Ska snart åka in till Uppsala för att julshoppa lite grann eftersom att jag fått min lön idag, dock inte så mycket. Så några julklappar blir det trots allt. Senare åker jag hem igen och sover förmodligen hos pappsen eftersom det tydligen inte skulle finnas varm vatten hos mamma imorgon bitti, suck. Jag förstår inte hur jag klarade mig med problemen med varm vattnet när jag bodde där. Men jag bodde med mamma, därför klarade jag nog mig :) Jag ska även försöka hitta en nyårsklänning idag och kanske också något att ha på mig imorgon. Men myårs klänningen är viktigast! Börjar få lite smått panik eftersom jag inte har hittat något alls som liknar det jag vill ha, hoppas jag hittar något!

Åh imorgon är det julafton, jag längtar! Kommer nog bli super mysigt i år. Jag älskar julen, det är det mysigaste på hela året. Det tråkiga med detta år är att jag inte fått julbaka, det är så kul och man får verkligen den där speciella julkänslan!  Nästa år hoppas jag det blir av :)


Här bakade jag lussebullar hemma hos Madeleine för ett år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback