Snart jobbet!

Vaknade precis av att pappas kompis stormar in i lägenheten och pratar (skriker) och väcker mig och pappa. Alltså han skriker när han pratar, så har han gjort enda sen jag var som minst. Fast innan det vaknade jag av att min syster sitter här vart jag sitter nu och pratar i telefon, när jag ligger och sover? Hm, tror inte hon hade tänkt till. Iallafall så är jag vaken nu när jag egentligen knnat sova det jag inte fick sova igår. Menmen. Har precis ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen för att sen fixa mig för jobbet! Blir en ganska kort dag idag och det är ju jätte skönt! När jag kommit hem från jobbet åker jag hem och packar och sen åker jag och min syster till min mamma och sover där. Ikväll blir det till att slinga mammas hår, äta lite bullar och julstjärnor som hon bakat och sen bastu förhoppningsvis, skön kväll ska det bli!

Jobbet igår gick bra fast jag inte trodde det pga av olika saker. Det var jobbigt emellanåt men det kanske är förståligt. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle reagera såhär. Efter jobbet åkte jag hem, åkte efter det med min syster och köpte pizza som jag åt hemma hos henne. Efter det gick jag ner och satte mig här och sen la jag mig framför tv:n och somnade ganska snart efter det.

Vet inte riktigt hur detta lov ska spenderas faktiskt. Måndag blir lite julshopping iallafall utan pengar och senare åker jag till Uppsala. Tisdag blir nog lugn sådär innan julafton. Och sen är det faktiskt självaste JULAFTON!! Det ska bli så mysigt faktiskt. Jag längtar! Resten av lovet får vi se :)



Lite bilder från i Fredags:
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback