Måndag!

Är iskolan nu det är helt okej. Jag är inte sådär jätte trött som jag trodde jag skulle vara och det är ju skönt. Vi har inte vår svenska lektion idag eftersom läraren inte är här så nu har vi en låång håla och vi  börjar 11.45 igen. Idag kommer jag tidigare hem eftersom jag inte ska redovisa idag på socialkunskapen så jag ska hem och städa, tråk! Och sen ut och gå och förmodligen ner och sola påvägen. Och även springa förbi hemma hos Astrid för att lämna av lite grejer som jag råkade få med mig hem igår. Sen ska jag försöka komma hem i tid och bara ta det lungt.

Helgen har varit jätte rolig och bra. I fredags var vi tjejer hemma hos Isabella på middag och det var jätte mysigt! Tacopaj blev det med efterrätt vilket var varma hallon med glass och grädde. Och sen massa prat om nyår, gotland i sommar osvosv. Lördagen jobbade jag 12.00-15-00 och sen åkte jag hem direkt för att jag och Astrid skulle ut i Uppsala. Så vi fixade allt och sådär, åt mat tillsammans och sen åkte vi iväg med bussen och kvällen visade sig bli jätte rolig! Vi var först hemma hos Oskar och Emil var även där. Vi satt och pratade och sådär sen tog vi taxi ner på stan där vi gick ut på gillet, jätte kul var det! Bilder kommer också :)

Nu ska jag kila iväg och äta lunch!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback