Måndag

Sitter här och har ätit lite mat för en liten stund sen och det var så gott just för att jag var så hungrig. Idag så har jag haft en lugn dag, ringde och beställde akut tid hos tandläkaren eftersom jag trodde att min lagning ramlat men så var inte fallet. De fyllde på lite eftersom det försvunnit lite men det var inte alls farligt. Efter det gick jag till småprat där Bella, Carro och Astrid var och Jennifer jobbade. Vi satt där och pratade lite om nyår och sådär sen gick vi och solade och lite färg blev det, hihi. Och nu har jag varit hemma ett tag och ska kila iväg till Gabriella där Astrid och hon håller hus, kanske är fler det vet jag inte :) Blir iallafall lite film tittande skulle jag tro!

Imorgon är det Tisdag och då ska jag pallra mig till Västerås där jag ska köpa mina fina älskade skor, sen ska jag även köpa mig ett fint linne som jag förmodligen ska ha på mig på nyår tillsammans med lite annat som jag har hemma. Sen ska jag även slinga håret på Madeleine och ska jag väl hem och inte göra något speciellt tror jag. Fixa lite innan nyår.


Nej nu ska jag kila iväg till Gabriella, pusshej <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback