Konstig period!

Idag har jag faktiskt skrivit julkorten jag egentligen skulle ha gjort igår, hehe. Jag har även hunnit plugga och lagat mat och ätit. Så nu fick jag sätta mig ett tag. Har inte varit ute och gårr iveckan någonting alls faktiskt med prioriterar faktiskt att plugga nu innan provet som jag har imorgon. Vi får se hur det går med det, det visar sig! Ikväll ska jag bara ta det lungt och plugga lite, dricka varm choklad kanske? Och bara mysa! Sa ta bort mitt nagellack också, usch ser hemskt ut.


Jag är så glad att du finns, du är underbar <3






Vad skönt att du ringde idag, kändes jätte bra att prata med dig. Jag är glad att det ordnat upp sig lite iaf och jag hoppas på det bästa för det är du värd, gubben! Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: astrid

jag älskar dig lisa<3

2008-12-22 @ 10:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback