Härlig julafton!

Godmorgon godmorgon! Idag är det juldagen och jag känner bara, gud vad fort allting går!! Iallafall så var min dag igår jätte mysig och hur bra sm helst. Vi var hemma hos mamma och firade med hela familjen. Jätte mysigt när alla samlas tillsammans vilket inte händer ofta. Och små pojkarna och Louise var med såklart också (min äldsta brors sambo och söner). Vi åt mat, pratade om allt möjligt och hade barmänt trevligt. I julklapp fick jag bra saker enligt mig, eftersom jag inte önskat mig något så hade jag inga förväntningar heller.

Ikväll blir det utgång här i Enköping och jag tror att det kan bli en riktig höjdarkväll! :)

Jag fick:

- Pengar
- Hudkrämer
- Nagelset (med krämer osv.)
- "Storstadskit" av min bror, en spray som jag använder vid överfall, en sjal och en flaska champagne. Min syster fick ett "överlevnadskit" som hon ska ha i skogen (eftersom att hon gör lumpen), bla. en cheeseburgare i konserveringsburk! Vart hittar man det liksom?
- Presentkort på Elgiganten
- Lakan
- En ladyshave
Chokladask

Tack för alla fina presenter, jag blev super nöjd!



Petri, Jonna, Jag och Kari. Mina syskon alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback