Godmorgon!

Idag vaknade jag ungefär vid klockan nio av att hem telefonen ringde och pappas telefon ringdeoch ja jag kunde inte somna om. Så jag gick upp, åt frukost, borstade tänderna och nu sitter jag här. Ska snart fortsätta packa min väska jag ska ha till Bålsta. Men skulle behöva prata med Alexandra som förmodligen ligger och sover om vad jag behöver ha med mig, så det är lite jobbigt! Men hon ringer snart hoppas jag. Åh det ska bli så mysigt! Och roligt ikväll. Jätte roligt!! 11.45 bussen ska jag ta och jag hoppas jag får skjuts till bussen för det spö regnar verkligen ute, men det är jag säker på att jag får så det är skönt. Jag har haft såna problem med hur jag ska ha håret ikväll, men tror jag bara ska ha helt vanligt men det är så tråkigt. Men får rådgöra med Alexandra sen, ja när hon ringer!



Snart är det jul och det går så himla fort! I jul blir det nog till att fira hemma hos mamma tror jag. Vi har inte pratat så mycket om det. Det pirrar faktiskt i min mage när jag tänker på julen sådär som det gjorde när man var liten. Det var ju den bästa dagen på hela året. Jag älskade julen och tyckte det var det bästa som fanns. Jag älskar fortfarande julen! Allt blir så mysigt kring jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback