Gå hem eller stanna kvar?

Sitter iskolan nu och har renskrivit mina instuderingsfrågor som vi har till nästa vecka på Onsdag. Snäll lärare som säger frågorna! Tur att jag kom idag. Det var lite roligt eftersom jag inte alls planerat att gå till skolan idag och hade inte ställt klockan imorse. Men klockan fem på morgonen vaknade jag och tänkte jag MÅSTE till skolan idag just för att vi skulle ha provgenomgång! Haha så jag ställde klockan då och kom iväg till skolan. Känner mig lite sisådär, får se om jag orkar vara kvar hela dagen. Och om jag är med på idrotten vet jag inte än.

Idag har jag tvättid så det ska jag pyssla med när jag kommer hem. Ska även försöka städa lite och sådär, hanla mat och fixa hemma. Så allt det är gjort sen. Ska även försöka hinna sätta mig ner och ta det lungt ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback