Fredag!

Sitter just nu hemma och det är lov, så himla skönt!! Att bara kunna ta det lungt. Idag ska jag iallafall träffa Simon och Astrid, ska bli jätte kul faktiskt! Inte ofta vi träffas med honom längre. Blir väl till att prata om allt möjligt och så :) Sen får vi se vad som händer. Ikväll blir det iallafall lite party med tjejerna, jätte kul! Blir troligtvis till att spela twister också, kul va? Men blir nog dock en ganska tidig kväll för min del, men inte alltför tidig. Jag jobbar både Lördag (10.00-18.00) och Söndag (12.00-17.15). Pengar blir det iallafall! På Lördag kväll vet jag inte vad som händer, något hoppas jag iallafall eftersom jag inte börjar förrens 12.00 på Söndag. På Söndag kväll åker jag förövrigt till min mamma med min syster. Ska slinga håret på mamma och sen hoppas jag det blir bastu och så ska jag äta julstjärnor och bullar som mamma bakat, gottis! Måndag får vi se vad som händer, julshopping blir det iallafall. Så skönt med lov och kunna göra vad man vill hela dagarna!

Igår var jag ju förövrigt till tandläkaren där det blev en rotfyllning!! Och jag var så rädd, jag lovar jag grät nästan. Men det visade sig att det kändes inte ett dugg efter fyra bedövnings sprutor, så allt gick helt bra! Dock har jag tre-fyra gånger kvar innan allt är helt klart men det klarar jag nog av om jag får mina sprutor!





Ni är underbara!






Du har svikit mig, jag förstår inte hur du ens kan tänka tanken?
Efter en så lång tid, hur kan du?


Kommentarer
Postat av: Rickelito

Bra damer, verkligen!

Raggare...

Postat av: astrid

du är underbar Lisa! <3

2008-12-22 @ 10:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback