Doltnummer!

Kom hem precis eftersom Mathias (min lilla lillebror kan man säga) ville att jag skulle följa med han och hans kompisar och äta och det ville jag ju såklart, tar varje chans jag får att träffa honom just för att det inte blir så ofta. Det var kul, som vanligt får man höra om allt de håller på med på sin fritid och måste erkänna att det är roligt eftersom att de är så puckade! Men älskar dom endå. Iallafall så åt de pizza och jag tog sista biten av Mathias, (fast jag helst inte ska äta sånt på veckodagarna), dumma mig! Men ibland blir det undantag. Har iallafall inte hunnit skriva varken julkorten eller pluggat så jag tänkte göra det strax och sen lägga mig och mysa i sängen!

Sen måste jag bara få fråga att hur kul är det att ringa någon från dolt nummer och vänta tills den svarar och sen bara sitta och lyssna men inte säga något? Jag personligen tycker det är ett sjukt beteende. Fick precis ett samtal från dolt nummer, jag svarar och hör att det är någon i luren men den säger inget. Varför? Jag hade för en tid sen någon som ringde mig jämt och ständigt dag som natt och jag blev helt knäpp av det eftersom det störde mig mycket. Det måste ju vara någon som är besatt, eller?


Mathias, du är guld <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback