Bästis 18 år!

Jag gick hem tidigare från skolan idag eftersom att jag kände mig inge bra och nu sitter jag här och har hunnit med en del jag inte skulle hunnit i vanliga fall. Har slagit in mina julklappar jag köpt hittills och nu målade jag precis mina naglar. Och det är ju skönt att kunna hinna med sånt också. Tänkte sätta mig ner och läsa lite i ett häfe som jag har prov på nästa vecka och det skulle tydligen inte vara ett enkelt prov enligt vår lärare, blää! Tycker inte om prov och sånt. Men det ska nog gå bra hoppas jag, bara jag börjar i tid.

Jag har inte feber just nu men mår ändå inte riktigt bra, är lite snurrig och sådär. Vi får se om jag kommer iväg till skolan imorn, det vet jag inte än. Tror jag ska sätta mig ner och läsa lite till provet nu, så duktig är jag.




Imorgon fyller min bästa vän 18 år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback