Vingåkers Factory Outlet

Jag och baby vaknade för ett tag sen av mitt alarm på mobilen och nu sitter vi här och käkar frukost och baby sitter fast klistrat framför tv:n, han kollar på Toon Disney, så söt! Idag bär det av till Vingåker där jag och älskling förhoppningsvis ska hitta massa fina kläder och ha en jätte mysig dag. Efter det kommer vi hemoch om Daniel hinner vilket jag hoppas så ska han åka till Stockholm med några kompisar på någon bilmässa och jag ska åka till Enköping till min kära Astrid och vi ska gå och handla och sen laga mat och sen kommer några vänner till oss och sen umgås osvosv och sen åka till Uppsala där rnt elva eller något eftersom vi ska ut på krogen där, det visar sig vilken det blir. Kommer nog bli en riktigt lyckad dag/kväll/natt, jag älskar er <3

Bilder från hela dagen och kvällen kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback