Ungefär en vecka kvar på jobbet!

Då var man hemma igen och idag har jag jobbat och hållt på så har inte hunnit skriva. Jobbet idag gick bra och fort. Efter det cyklade jag hem där baby var eftersom han bara jobbade fyra timmar fast han skulle vara ledig men han är så duktig så. Vi åkte och storhandlade med Madde (babys mamma) och jag köpte en bok! Jag har tänkt ett tag nu, när man inte har något att göra, varför inte ha en bok att läsa? Det var så självklart för mig. Magdalena Graafs bok, "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" heter den och jag har bara hört bra saker om den, jag tänkte köpa "Ego girl" med Carolina Gynning, men den får nog bli nästa bok. Jag är inte direkt en bok älskare men jag kommer ihåg ensommar då jag lästa mycket och det var så skönt, så avslappnande och jag tyckte det var kul. Men jag tönkte iallafall bläddra igenom de första sidorna ikväll.
 



Igår träffade jag ju förövrigt min bästa vän och det var hur trevligt som helst, vi började med en fika och sedan en sväng i enköping sedan åkte vi till Västerås där vi åt och jag köpte mig äntligen en skinnjacka! Som jag har velat ha en länge. Och efter vi varit där åkte vi till Enköping igen och vi gick till småprat för att möta Astrid sen ner till hamnen och myste med de andra tjejerna, underbart! Och sen blev det tidig hemåkning eftersom både jag och Alexandra skulle upp tidigt och jobba. Men tack för en trevlig dag, hjärtat <3


Denna fast i brun.

Kommentarer
Postat av: anna

va kosta den? :)

Postat av: Anna

Ja de var verkligen billigt!! Vart köpte du den?

2008-08-17 @ 20:20:31
URL: http://ansanpansan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback