Torsdag

Ibland har jag en liten såndär svacka då jag inte skriver någonting alls i min blogg och ibland kan det bli flera inlägg om dagen, men det är helt olika. Beror ju på aom jag har mycket eller lite att göra. Just nu har det varit ganska mycket med allting, skolstart, praktik och ja så händer det ju tråkiga saker också. Men inget jag kan göra åt.

Idag vaknade jag i min underbara pojkväns armar och vi myste jäääätte länge i sängen innan vi gick upp och åt frukost. Och sen var vi tvugna att skynda oss lite med dusch och allt eftersom min buss gick 12.40 och baby och hans kompis skulle åka och handla fiske grejer inför deras resa till Östersund. Och jag sprang in på Nilsons skor för att prata med chefen och att jag skulle praktisera där och tider och så blev bestämda men det jag inte visste var att jag tydligen skulle vara inne på Nilsons och inte på dinsko, det var konstigt tyckte jag. Nästa vecka mellan kl 10.00 och 17.00 kommer jag att vara där och jobba och ni får gärna komma förbi och säga hej, alltså Nilsons skor i Västerås. Håll också tummarna för att jag kommer trivas bra.

Nu ska jag springa ner i tvättstugan och kolla om min tvätt är klar, hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback