Tisdag = Heldag med Anna!

Jag har precis ätit frukost och nästan precis vaknat, varm oboy och två vanliga mackor med ost på. Jag ska hoppa in i duschen alldeles strax och även fixa iordning mig eftersom jag ska till Enköping idag ch ha roligt med Anna, år och dar sen vi träffades hjärtat! Vi får se vad vi hittar på, vad kan man göra en regning dag utan att shoppa? för det ska vi göra lite. Någonting hittar vi väl allt på får vi hoppas, håll tummarna :)

Efter så åker jag till min älskade mamma, saknar henne så mycket när jag aldrig är där. Ska försöka ta vara på tiden där från och med nu. Jag älskar dig mamma <3

Nu ska jag hoppa in i durrivippen, bilder kommer kanske ikväll?


HEJSVEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh lisa, vi måste träffas och ha mys dagar mera! :) hade verkligen väldigt trevligt idag!

tack mitt hjärta <3

2008-08-06 @ 00:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback