Söndag!

Nu är det Söndag och jag har klarat av veckans jobbigaste dag och nu är jag ledig i två dagar. hur skönt som helst! Igår blev det lite party hemma jos Nettan och det var så kul att träffa alla samlade, jag tycker om er alla sååå mycket! Jag och Daniel kom väl hem runt tre på natten och jag började jobba klockan sju var vad det som jag läst i min kalender iallafall så det var bara att gå upp vid sex, tre timmar senare och äta lite frukost och sen cykla iväg till jobbet. Väl framme på jobbet så frågar en arbetskamrat mig om jag verkligen ska börja klockan sju och jag sa att ja det var jag. Men nej jag började kvart i åtta, visserligen inte lång tid med för mig är det det på morgonen och jag hade läst fel i min kalender så ja jag blev lite ledsen. Men inget att gråta över, jag gick ner i källaren och satt i massage stolen kanske en tjugo min då en arbetskamrat kommer och säger att jag måste hjälpa eftersom en i personalen försovit sig så jag fick upp och jobba ändå men fick sluta lite tidigare också. 
 
Jag sitter just nu och väntar på min pojkvän som håller på med bilen och vi tänkte gå ut och käka pizza idag, passar så bra såhär dagen efter. Åååh vad gott, kan han komma??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback