Sista dagen

Idag var min sista dag på praktiken för den här veckan och nu är det bara Torsdag och Fredag som gäller. Mellan 10.00-17.00 tror jag det var, ganska sköna tider. Men kan bli väääldigt långsamt när det inte är många kunder. Men jag har iallafall en super bra praktkplats så det så!

Ikväll då? Vad ska man göra ikväll då, länge sen det var så att jag inte hade något alls att göra. Helt själv hemma och inget att göra, kan det bli jobbigare? Baby jobbar till 23.00 och jag hoppas de får sluta tidigare så vi kan åka och köpa godis och gooosa och svulla :D

Imorgon är det Lördag och så ska jag, baby, markus och sabina åka till vingåkers outlet och shoppa litegranna, har aldrig varit där så jag är lite nervös faktiskt hehe. Efter det så ska jag nog hem hit och hämta och packa lite grejer eftersom jag ska middag för några som en tack present för att de åkte mitt i natten och hämtade oss i Västerås, tack! Sen efter det så ska jag och Astrid  in till Uppsala och festa eftersom Astrids vän fyller 18 år, wiiho! Grattis :)

Och tillsist Söndag ska jag försöka må någorlunda bra och så ska jag åka tillbaka till Västerås eftersom jag bokat tvätt tid och sen kanske tillbaka till Enköping, vi får se hur jag känner för att göra!


Du&jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback