Roliga typer!

Vingåkers outlet var lite under mina förväntningar eftersom det var mycket mindre än vad jag trott men det var inte dåligt om jag säger så. Vi var där i 2-3 timmar och det tog även tid att åka. Jag hittade två stickade tröjor, skinnhandskar, en tröja och ett par mjukis byxor som baby köpte likadana av fast i killmodell. Älskling hittade ett par skor, två Frank Dandy t-shirtar och så mjukis byxorna då. Så nu ser vi likadana ut! :) När vi kommit hem skyndade jag mig och fixade ordning mig och sen åka till Enköping till Astrid för att handla till middagen. Jätte mysigt var det, maten var god och sällskapet var bra, vad mer begär man? Vi spelade lite kort och sådär sen var det dags för dom att gå och jag och Astrid satte oss vid bordet och började prata om allt möjligt och sen till bussen var vi tvugna att springa för att den skulle ta oss till Uppsala i tid. Vi kom i tid och jag vet inte hur jag ska förklara kvällen, knasig, rolig, knäpp osvosv. Verkligen roliga typer träffade vi! Sen vart det 02.40 bussen som tog oss hem och vi la oss direkt och idag vaknade jag vid nio för att hinna hämta babys present från OK/Q8 och sen till bussen. Nu an jag berätta vad hans present var. Han ska först få en liten "undervisning" för hur allt går till när man kör rally bil sen ska han få köra alldeles själv och sen ska han även få åka med en riktig rally förare i tävlingsfart, och det tyckte jag passade honom perfekt. Han blev glad men ändå lite rädd haha för han visste inte om han skulle våga. Men han kommer att göra det :)

www.liveit.se/upplevelser/10070/ Kolla in presenten här!

Bilderna från gårdagen finns inte på datan än eftersom jag inte hunnit för vi har tvättat hela dagen men dom kommer har dock inte så många, mest Julia som tog :)

Tacktacktack för en skit rolig kväll igen! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback