Moonday

Måndag idag och för mig blir dte inte mycket skrivande nu när det är sommar, jag säger inte att det varit bra väder nu men jag måste ju jobba! Blev bjuden på tjejmiddag ikväll, men jag jobbar ju!! Jobbet förstör ganska mycket faktisk  men får ändå möjlighet till att göra lite mer saker som kostar pengar. Idag har jag en delad tur, 08.45-12.45 och sen 16.15-21.15, hela dagen försvinner. Sånt man får ta, och vem vet jag kanske tillochmed orkar gå på tjejmiddag ikväll? Vi får se.

I Fredagsb blev det ingen överraskning för stackars Mathias, men vi ska göra det när vädret är lite bättre. Vi lovar, gubben! :) Du är värd det <3

Imorgon är det Tisdag och då ska jag och Annapanna ha en heldag och bara vara med varandra och umgås! Efter som ja när jag slutade nian vilket var över två år sen så har vi slutat umgåtts! Så ja det är på tiden, bättre sent än aldrig!  Hoppas bara på vädret. Efter det så åker jag till mammsen och sover där, hur länge sen som helst det med! Och på Onsdag ska jag träffa bästis på en fika, myspys! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback