Idag är det Söndag

Idag är det Söndag och jag kommer få träffa mig underbara älskling ikväll, åh vad jag har saknat honom, verkligen jätte mycket! Jag tror att det är bra för båda två att man åker bort såhär som Daniel gjorde, det blir liksom mer spänning i att träffas sen igen. Ibörjan kommer jag ihåg då var vi ju hela tiden, dag som natt och ja det visade ju sig vart det slutade. Men jag har kommit Daniels mamma ganska nära så hon och jag kan hitta på saker tillsammans när jag är där hemma även fast jag är hemma hos honom så är vi ju inte hela tiden och dte är bra tycker jag. Men ikväll blir det nog myspys!

Idag ungefär vid klockan 12.00 så kommer mina kusiner och min moster och hennes man och hälsar på härhemma hos min syster på en fika, det ska bli intressant eftersom jag inte träffat dem på flera flera år. Efter det springer jag nog ner till pappa och packar en väska och sen får vi se :)

Heipa!



Här är jag och min syster i Finland 2006.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback