Freedag äntligen, men ändå inte!

Jag är glad att det är Fredag för jag får träffa mina underbara söta och vi ska parta! Länge sen jag gjorde det känns det som så det ska bli kul.

Och jag tycker det är tråkigt med fredag för att jag slutar jobba och jag lovar er det känns, det känns verkligen att sluta jobba. Jag har gjort det man inte ska göra, jag har kommit vissa så nära på mitt jobb (ålderdomshem) och det känns att de kanske inte är kvar när jag kommer nästa gång eftersom jag jobbar när de behöver hjälp. Känslan att ens tänka på det får mig ledsen och får mig genast att bli deppig, det är en känsla jag inte riktigt känner igen, en konstig känsla som jag tror att inte många känner igen. Men jag hoppas så att det är precis på jobbet som det var när jag lämnade det. På ett sätt är det här jobbet alldeles perfekt för mig men ändå är det inte det eftersom det kan bli såhär som det är just nu.
Nu ska jag sluta prata om jobbet!

Snart ska jag åka till enköping för då ska jag ut och parta med mina kära vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback