Dagen innan skolstart!

Jag sitter här just nu och funderar över hur detta år iskolan kommer att gå och jag hoppas att det går lättare än det gjort för mig tidigare år! Jag är faktiskt ganska pirrig när jag tänker på imorn, känns nästan som första skoldagen fast såklart inte lika pirrigt. Men om jag skulle få välja så skulle jag redan ha tagit studenten. Anna kommer till mig ikväll och vi ska ha en mysig kväll innan skolan börjar. Vi börjar klockan 12.00 imorgon så det blir skönt att slippa tänka på att lägga sig i tid. Jag ska alldeles strax få skjuts av min kära pojkvän hem till Enköping för jag har så mycket packningt att jag skulle inte kunna gå med det till och från bussen. Jag har ju ändå varit här hela sommaren plus att jag köpt  kläder under sommarens gång. Och såklart är det skönt att slippa åka buss. Nej nu ska vi hoppa in i duschen för att sen åka till min hemstad.


Nästa år är det jag står här med hatten och är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback