Vårväder!

Åh det är så härligt väder ute! Vill bara vara ute och ha det mysigt med en picknick eller något liknande.

 Igår så var jag och Astrid till Pappillon (eller hur de stavas) vi pratade åt Nacho tallrik osvosv. Med tiden rusade
iväg som vanligt, klockan var väl runt nio när vi gick därifrån, och vi var där runt sex, ojoj! Jag köpte även en jacka igår och en ögonskugga, något jag verkligen behövde. Vad händer idag då? Jo jag ska möta min syster efter skolan så ska vi gå hem och sedan ska vi gå ut på en skogspromenad som tar ungefär en timme, vilken ska bli skönt! Ska verkligen försöka gå ut och gå så ofta jag kan när jag har tid. Det behövs.

Just nu sitter jag iskolan och har turism, men Anna och jag tänkte göra näthandeln men blir inget gjort eftersom vi inte förstår, och våran lärare är inte här. Inte vårat fel!


image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback