Mitt blonda hår! ;(


Tisdag, 27 Mars


Sitter här och har så otroligt tråkigt, fast vädret är på topp! Men finns endå inget att göra. Får nog ta och gå ut och springa eller något lite senare. Något iallafall. Måste ju börja träna nu till sommaren, måste ju se lite hyffsad ut on the beach i sommar ;) Jag tränade ju på gymmet då ett tag, men jag är ju så slö så det har inte blivit alls lika mycket tränande sedan dess att jag var sjuk. Men nu när jag tänker på det så ska jag nog gå ner och träna!
 Skulle kännas bra faktist. Så ska nog sätta igång nu igen! (:






Mitt blond h?r!









Sitter här och kollar på gamla foton från i sommras. Och hittade den här, där jag har långt blont hår. Saknar det! Hur kunde jag ens komma på idén att tona brunt? Ja det förstår i alla fall inte jag.  Men det håller faktist på att bli ljust igen, jag har nog världens hemskaste färg nu, men jag ska låta det vara tills toningen gått ur. Så till sommaren kommer jag nog ha blont hår, eftersom solen kommer vara framme nu förhoppningsvis till sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback