Helgen :)


Den här helgen har varit ganska kul. Först i fredags så gick jag hem till Ellen,
sen gick vi alla på fest på lillsidan. Hos en tjej där, sen hade ju Tom också fest i dörren mittemot,
så vi var där också. Sedan Lördagen så hade min syster inflyttningsfest:D Då var det Jag, Minna,Minna, Jasso, Magnus, Mattias och Johan där, och Jonna förstås ;P Så drack vi och så,
sen lite senare så kom Evelina och Ida. Så fortsatte vi dricka, sedan gick vi ner och mötte Henke :)
Och så gick vi till Tom och fortsatte festa. Det var väl ganska kul där,
körde runt Henke på em trehjuling ;D Haha. Sedan tältade vi i barnrumet hehe.
Man fick plats tre stycker om man hade benen ute xP
Sen hände det väl inte så mycket, eller inte vad jag kommer på nu. :)
Juste jag sov enda till klockan fem idag :O Har festat i två dagar i rad, kan ju vara det.
Menmen ska nog ta och vila lite nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback