Duck Hunt!



Idag har jag först varit iskolan, det var väl ganska kul faktist, en riktig busdag. Sedan åkte Eve hem med ett bussen, och jag och Anna var på stan enda till klockan 17.00 :O Men grejen var att tiden gick så fruktansvärt fort. Helt plötsligt var klockan tjugo i fem. Men det var faktist kul och bara gå runt lite, men det kan ju bero på vårat humör också, vi skrattade nog åt alltig, för kom det en jätte söt liten kille som började prata med oss, älskar små barn btw, men han hette Leo och skulle fylla 3 år, och pappan var ju inte ful inte, han var hur fin som helt (;
Sedan hände det massor av mer knasiga saker.

Just nu sitter jag här, har precis spelat lite på en ganska rolig hemsida som en kompis visade mig, pussas.se haha inte så seriös sida men rolig (a)
Jag spelade Duck Hunt, ni vet som man spelade när man var liten!?;D  På det gamla nintendot, och så hade man ett gevär så sköt man fåglar, här kommer en bild som kanske hjälper lite ;P

Duck Hunt!
Ojoj vad länge sen man spelade det, förutom nu då(;














Jag är inte den Lisa jag brukade vara.
Du gjorde mitt liv underbart, sen bara sa du:
"Förlåt men jag tycker inte om dig längre."
Orden skärde hårt, grät nätter och dagar.
Du ville vara min vän,  men nu är det som vi inte känner varandra.
Du har sagt hej varje gång vi setts, men vad är det för någon slags vän? 
Ville inte förlora det bästa som hänt mig, ville inte att det skulle sluta såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback