Allt går inte jämt som man vill!

Allt g?r inte j?mt som man vill!
Allt går faktist inte som man vill, det har jag märkt iaf!



Jag har varit hemma nu i flera dagar:/ Har varit sjuk. Och jag är faktist på bättringsvägen, jag har lovat mamma att vara hemma idag, så jag ska hålla vad jag lovat och stanna hemma. Usch det är så tråkigt att bara sitta hemma och kolla på tv eller vad man nu gör. Och vara sjuk. Jag har säkert varit sjuk i i 2 månader till och från. Så vi gick till läkaren i tisdags eller när det nu var. Och så fick jag astmamedicin? Liksom varför får jag det, men jag börjat undra lite, för medicinerna har faktist hjälp, eller jag vet inte om det är dom eller om jag helt enkelt blivit frisk utan dom, men sen jag började använda dom så har det blivit bättre. Så ja vem vet. Jaja nog pratat om mig.




Jag älskar dig, det vet du att jag gör.
Jag kan inte sluta tänka på dig.
De är så meningslöst alltihopa.
När jag vet att det inte finns en chans i världen.
Att det ska bli du och jag någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback