Vissa saker glömmer man inte<3

Vissa saker glömmer man inte<3E
L
L
E
N

<3

L
I
S
A




Vissa kvällar glömmer man inte,
de dagarna med dig glömmer man knappast.
Omöjligt att glömma, sånna knäpp saker som vi hittar på.
På onsdag så ska vi fira våran 500 års dag. Käka ute och sedan festa lite på kvällen :)
Ska bli riktigt mysigt och jätte trevligt. Jag älskar dig hjärtat<3



Igår så var Lalla här, hon åkte hem runt ett. Jätte kul att hon var här och hälsade på:D Vi var i Fjärdhundra hos Ida min fina på fest :D Ida, grattis i efterskott!<3  Var faktist jätte kul=) Träffa allt folk som jag inte träffat på ett bra tag. Hände massor av saker, hann inte med riktigt. Förlåt Sebbe för att jag slog dig, förresten!:$ Fan vad pinsamt det var haha Linda: Lisa jag håller i Sebbe, och du slår han! Jag : jajaja klart. Sen ba värsta bitchslapen eller hur det stavas ;P Sen sprang jag iväg, skit rädd var jag på riktigt alltså. Han såg så jävla arg ut. Så gick ut och gömde mig ett tag till han hade glömt det. Haha. Men vi slöt fred till slut iallfall. Då kunde jag pusta ut helt och hållet.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra..blir väl bara att dega framför tv:n. Men det är ganska skönt det med ibland, eftersom jag är så himla trött nu efter gårdagens partaj.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lisa fisa, vilket fint kort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback