Något du inte visste om mig?

Vad visste du egentligen om mig ;P?


1.
Vad heter du? Lisa
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet faktist inte
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Christina
4. Vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. Vilken årgång är du? 90a
6. Vart bor du? Enköping
7. Vart utomlands? Räknas Finland och Tyskland?
8. Flyttat antal gånger? Hmm minst 5 gånger.
9.
Vart skulle du vilja bo? Någonstans där det är varmt
10.
Vilken skolklass? HP1
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Öppna eget företag helst, kläder eller smink och liknande.

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 160 cm
2.
Hur mycket väger du? 56 kg
3. Hårfärg? Blondin
4.
Ögonfärg? Gröna
5. Mest nöjd med? Hmm svår fråga
6. Minst nöjd med? Längden
7.
Skostorlek? 36-37
8.
Glasögon? Nej
9. Har du några piercingar/tatueringar? 1 piercing

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Kalle
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Nycklar spegel lypsyl, cigg hmm massa mer
b) Skolväska just nu? Har ingen
c) Handväska eller liknande just nu? Nässpray, hm har massa mer
3. Vad är du beroende av? Mitt ex :/ Vännerna :)
4
. Vilket land kommer du i från? Född i Sverige, men är finsk
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Eucerin
6.
Vad tror du på? Inte på kärlek iallafall
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen
8.
Vad köpte du senast? En kluppa skulle jag tro ;P
9. Har du nåt husdjur? Hade en katt, men han försvann
10. Vad bor du i? För tillfället, en lägenhet med Pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback