Lalla kommer idag!!!!:D


Lördag idag, igår tog jag det lungt kolla "Så ska det låta" med syster :) Ganska kul faktist, har aldrig hört Kishti från Idol sjunga, men nu fick jag det, hon hade en väldigt stark röst, verkligen.
Sedan satt jag vid datorn ett tag, sen ringde en kompis och ville att jag skulle följa med på fest, orkade inte riktigt först, men sedan gav jag mig, följde med. Men ångrade det senare. För det var ju ingen fest :/
Men iallafall jag gick hem sen och sov, och bara längtade till idag :D
För idag kommer världens bästa Alexandra;D Gumman, vet du hur mycket jag har saknat dig?!
Har inte träffa henne på hmm ett halvår? Kul eller, vi har varit bästa kompisar sen femman skulle jag tro, sen när jag flyttar från Bålsta så blir det såhär:/ Träffar nästan aldrig :(
Men iallafall ikväll ska vi till Ida på fest :) Ska bli väldigt kul faktist, eftersom man inte umgås så mycket med dom längre, ska bli jätte kul att träffa dom igen, och 9a liksom ;D
Så ja den här kvällen blir nog lyckad för min del, förutom att Pontus alltid spökar i mina tankar.



Det fanns en tid jag saknar, det var den tiden med dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback