Igårdagen :)



Igår så var jag hos Ellen, eftersom vi skulle fira våran 500 dagars dag :D
Det var faktist jätte kul :) Först så kom jag dit, så fixade alla iordning sig, fast jag var ju redan iordning gjord, så jag satt och kollade på. Sen var alla klara, och då började vi dricka lite smått (a) Jag drack något som var jätte gott, jag var i Bålsta med Ellen Pillan och Amanda i Tisdags så var de någon fest som Jocke visste, och dom bjöd på hur mycket dricka som helst, så det var bara att stoppa fickorna fulla, eftersom det var sånna här små flaskor. Så ja iallafall så blandade jag de med enegidricka, (Pillans idé) haha. Men det var faktist jätte gott, så drack jag några sånna glas. Sedan kom Berra och dom, och Berra drack upp min sista energi dricka!:O Så jag kunde inte dricka mer sen, tack vare BERRA! Nej nu ska ja inte vara så dum mot min POJKVÄN. Han frågade faktist chans på mig, och jag sa ja (a) hihi.
Sedan gick jag Pillan Ellen och Linda, eller aa gick och gick, åkte bil med Benny till Romerga, på någon fest som Apeholm var på, så åkte vi dit. Men sedan kom Berra och hämtade oss för att det var så otroligt trist där. Juste, Skulle ju egentligen träffa Söta Niklas också, men det vart inte så :( Men vi får ta det en annan gång Niklas :) Lovar det, och då ringer jag även fast du inte låter som du vill xP<33
Sedan gick vi hem till Ellen, det var jag Ellen Linda Apelholm Pillan Berra Ted Zebban Finnen och Wille där, alla var jätte trötta förutom jag, jag var ganska pigg faktist, men sedan skulle alla åka hem, så skjussade Berra hem mig. Så jag slapp gå. Hehe.
Så gick igårdagen till iaf :)

Ellen hade en underbar dag med dig igår! Hoppas vi kommer vara kompisar till evigheten. För du betyder så mycket för mig. Ellen <3 Lisa

Kommentarer
Postat av: elinor dahlgren

Lisa, gud vad jag saknar dig!

Kommer aldrig att glömma hur jävla kul vi hade ihop ..

Synd att vi inte umgås längre bara :( !

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback